Συχνές Ερωτήσεις

 Συχνές Ερωτήσεις

  •  Έχετε την χαμηλότερη τιμή της αγοράς ;

 Σκοπός μας να διατηρούμε τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς και να σας τις προσφέρουμε! Για τον λόγο αυτό η  motogiga   κάθε εβδομαδα  ερευνά την ελληνική αλλά και ευρωπαϊκή αγορά, συγκρίνοντας τις επίσημες τιμές καταλόγου με τις τιμές καταστημάτων και με  κριτήριο τις εβδομαδιαίες  συγκρίσεις  η  motogiga αναπροσαρμόζει, εφόσον αυτό είναι δυνατό τις δικές του τιμές .

 

  •  Πως μπορώ να πληρώσω;

1.    Πληρωμή στην έδρα μας.    Με τον τρόπο αυτό παραλαμβάνετε από το κατάστημα μας Αυστραλιας 111 στην Πατρα και  πληρωνετε την  ώρα της παράδοσης.

2.    Πληρωμή με την μέθοδο αντικαταβολής *    Εξοφλήστε την παραγγελία σας με την παραλαβή από το  courier με παράδοση στο χώρο σας.( θά σας  ζητηθεί προκαταβολή με την παραγγελια 50%)

3.    Μεσω χρέωσης πιστωτικής κάρτας  .    Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα VISA, MasterCard μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server  με κρυπτογράφηση.  Με χρήση πιστωτικής κάρτα μπορείτε να πληρώσετε, σύμφωνα με τις δυνατότητες και τους περιορισμούς της κάρτας σας.Πληρωμη με PAYPAL + 3.5% επι του συνόλου αγοράς

 4.  Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.   Αφού κάνετε την παραγγελίας σας συγκεντρώνουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, επικοινωνούμε είτε τηλεφωνικά, είτε με e-mail ή φάξ για επιβεβαίωση και ενημέρωση λεπτομερώς για το συνολικό ποσό με τα έξοδα αποστολής και σας δίνουμε τα στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών που μπορείτε να καταθέσετε . Η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη και θα αποσταλεί μετά τη λήψη του συνολικού ποσού σε λογαριασμό μας .Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψτε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας.   

 

Αριθμός λογαριασμού    EFG Eurobank               :   GR070  2600  830000  900  200   180942 

 Αριθμός λογαριασμού   ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ    :    GR25  0172  5040  0055  0401   0847  342

Αριθμός λογαριασμού    ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ  ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ    :   GR660 11 0225 00000 225946068 36  

 

 

 Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Αποστολή δεμάτων (1 Δεμα εως 3 κιλά, άνω του ενός δέματος ή μεγαλυτερου βάρους σας ενημερώνουμε αναλαγα για την περεταίρω χρέωση) * μέσω:   Ελληνικού συνεργαζομενου courier με : 

·                                 1) Χαμηλό τιμολόγιο μόνο 6.50 €  πανελλαδικά * (για 1 δέμα εως 3 κιλα , έξτρα χρέωση για παραπάνω δέματα ή βάρος )

·                                 2) Επίδοση και παραλαβή και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της χώρας !

 

  •  Σε πόσο χρόνο γινεται η αποστολη ;

 Ο χρόνος αποστολης εξαρτάται συνήθως από το φόρτο εργασίας τη συγκεκριμένη περίοδο και την διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Η προσπάθειά μας είναι η αποστολή των παραγγελιών να γίνεται άμεσα ακολουθούντας την εξής διαδικασία:

> Ενημερωνόμαστε για την παραγγελία σας και αν χρειασθεί επικοινωνούμε για επιβεβαίωση και τυχόν διευκρινήσεις.

>Συγκεντρώνουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, τα συσκευάζουμε αναλόγως και είναι έτοιμα για αποστολή από 2 - 5 εργάσιμες  ημέρες  . Σε πιθανή έλλειψη θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα αν επιθυμείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας  ή να ακυρωθεί τμήμα ή και ολόκληρη η παραγγελία.Σε προιόντα προ-παραγγελίας απαιτειται προκαταβολή του ποσου αγοράς. Ο χρόνος αποστολής κυμαίνεται απο 1- 3 εβδομαδες

 

  • Πως θα ξέρω πότε να είμαι στο σπίτι/γραφείο για να παραλάβω ;

Συνήθως η παράδοση από την courier γίνεται τις πρωινές ώρες. Εάν δεν σας βρούνε στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει θα αφήσουν σημείωμα άφιξης του δέματος και τα στοιχεία επικοινωνίας για την παραλαβή.   Εάν επιθυμείτε συγκεκριμένη ζώνη ωρών παράδοσης παρακαλούμε να μας ενημερώσετε . 

 

  •   Πως ενημερώνομαι για την κατάσταση της παραγγελίας μου ;

Αν θέλετε να παρακολουθείτε την εξέλιξη τις παραγγελίας σας μπορείτε να βλέπετε τα στάδια της εξέλιξης μέσα από τον λογαριασμό σας με την επιλογή " Κατάσταση παραγγελιών“

 

  •   Ποια είναι τα στάδια που περνά η παραγγελία μου ;

Πρώτο στάδιο < Εκκρεμείς  > ενημερωνόμαστε για την παραγγελία σας και αν χρειασθεί επικοινωνούμε για επιβεβαίωση

Δεύτερο στάδιο < Υπο Εκτέλεση  > Συγκεντρώνουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, τα συσκευάζουμε αναλόγως, συμπληρώνουμε τα συνοδευτικά παραστατικά και είναι έτοιμα για αποστολή

Τελικό στάδιο < Τελειωμένες >.  Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε και απεστάλη. 

 

  •   Επιστροφή και αντικατάσταση

Προσπαθούμε να προσφέρουμε την μέγιστη ποιότητα και εγγυημένο service, γι' αυτό λοιπόν θα θέλαμε (ζητούμε) από τους πελάτες μας σε περίπτωση επιστροφής / αλλαγής προϊόντος να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί (έστω και μια φορά)

Να βρίσκεται στην συσκευασία του με τα συνοδευτικά καρτελάκια όπως επίσης να μην έχουν ξεκολληθεί ετικέτες ή αυτοκόλλητα.

Να παραμένει καθαρό όπως αγοράστηκε

Να μην έχουν παρέλθει περισσότερες από πέντε (5) ημέρες από την ημέρα παραλαβής.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ) ΣΕ ΠΡΟΙΝΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΠΡΟΙΝΤΑ ΥΠΕΡ-ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ  ( BLOWOUT ) ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ.

ΤΑ ΗΛΕΚΡΙΚΑ ΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΡΕΥΜΑΤΑ,ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΙ,ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ,ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ,ΟΡΓΑΝΑ ΚΛΠ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΦΘΟΡΑΣ ΑΠΟ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.

 

 

  •  Έξοδα αποστολής

    Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΤΟΒΑΡΟΣ) ΣΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ.

  

  • Ποιο είδος πληροφοριών διατηρειται ; 

Όλα τα προσωπικά δεδομένα φυλάσσονται σε πλήρη εμπιστοσύνη.  Χρησιμοποιούμε τις προσωπικές πληροφορίες μόνο για να:

Αποστείλουμε τις παραγγελίες σας

Να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας σε περίπτωση που χρειάζεται επιβεβαίωση είτε διευκρίνιση επί της παραγγελίας σας

Να σας κρατάμε ενήμερους για την παραγγελία σας

Να σας ενημερώνουμε με τις νέες προσφορές μας